Du trodde fel herr P

..om du trodde att jag tror på dig när du säger att du inte menade det fina du sa i helgen. Att du bara ville få ett ligg. Jag kanske inte har en hejdundrande självkänsla, men tillräckligt för att våga inbilla mig att du faktiskt tycker mer om mig är så. Du har nog tyckt om mig mer än kanske någon någonsin tidigare har gjort. DIna ord såhär i efterhand kan inte ändra på handlingarna som utspelade sig förrut, som tydligt  visade ditt tycke då. Inte bara en, utan flera gånger under en ganska lång period. Finns inget du kan säga som får dom minnena att inte värma längre. Även om jag inte tror dig så gör det förjäkla ont och jag känner mig sårad. Du har ju förmågan att alltid lyckas beröra mig på djupet, dumma dumma du.


Det blev inget ligg självklart.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0