Herrejävlar

På McDonald's drive-in.
Låt oss kalla den kvinnliga kassörskerösten för Åselina.

Viktor: Två glassar tack
Sofie till Viktor: Med kolasås
Viktor till Åselina: Med kolasås
Ingmar bak i bilen: Inte på min!
Viktor: Eller bara en med kola sås
Åselina: Ska ni ha kolasås på båda?
Viktor: Nej, bara på en
Åselina: Okej, en glass med kolasås alltså, var det bra så?
Viktor: Nej alltså, två glassar. En med kolasås.
Åselina: Ska ni ha tre glassar?
Viktor: Alltså.. Vi vill ha två glassar, den ena med kolasås och den andra utan.
Åselina: Okej, två vanliga glassar alltså.
Viktor: Ja, precis, eller nej, den ena ska det vara kolasås på.


By the way, jag har desperat sökt jobb på just den donken en gång i tiden, utan att få det! Fick inte ens ett svar, vilket han lovade mig. Jag drar slutsatsen att det är dom som är nötter, inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0