Lunarstå-årm schala la la la!

- Jag är en av dom tjejerna som faktiskt bajsar
- Jag har ätit en snorkråka 
- Jag har varit en av dom som blev 6:e bäst i Sverige på schack
- Jag blev kysst första gången i åttan.
- Jag har ramlat och brutit armen när jag bara stod still på en skateboard i skolkorridoren
- Jag har skurit mig i armen av en olyckshändelse, vissa tror jag är själmordsbenägen
- Jag gillar att ha på mig mammatrosor
- Jag har aldrig slagit någon
- Jag har trott att stroke hetter stråke på svenska
- Jag känner en som köpte en bingolott till sin mamma för att vara snäll. Hon vann 5 miljoner på lyckohjulet.
- Jag har fortfarande kvar min lunar
- Jag är alltid den som flyttar på mig när man möter någon på gatan, har provat att bara gå på precis som alla andra, men det har bara resulterat i att jag/någon gått in i någon/mig och gjort denne någon irriterad.
- Efter en halvtimmes tvekan hoppade jag från femman på flaten men var så stel så huden under foten sprack när den slog emot vattenytan 
- Jag har haft fönstret öppet på natten i hopp om att min dåvarande kärlek Peter Pan skulle komma förbi.
- Jag har aldrig riktigt slutat tro på att tomten faktiskt finns
- Jag har träffat en barnpsykolog pga min rädsla för den onda fén i Törnrosa
- Jag har aldrig svimmat
- Jag har varit tyst, utan att säga ett ord, i en hel vecka. 
- Jag har matat en miniapa med spaghetti
- Jag har aldrig gillat mörk choklad
- Jag har krockat in i Thomas Di Leva på väg till tandläkaren
- Jag har inte lärt mig att nyckelknipa heter nyckelknippa. Man kniper ju ihop nycklarna med en knipa.
- Jag ät livrädd för hajar och getingar
- Jag stör mig på gifta människor som hela tiden säger  "min fru/man"
- Jag har skrivit en relativt onödig lista




Kommentarer
Postat av: Sanna

Måste säga att jag tycker att du skriver grymt bra :)

2007-11-16 @ 20:00:58
URL: http://sannacarita.blogg.se
Postat av: fia

Du är så fin och vis mitt hjärta och jag förstår vad du menar. Liksom, without the bitter, the sweet wouldn't be as sweet, som man säger. Antar att jag borde tänka mer på det och mindre på..ja. Det där andra.

Men att du finns, att jag finns och att vi funnit varandra måste vara meningsfullt om något! Det inger hopp.

2007-11-20 @ 14:53:30
URL: http://fiastankar.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken underbar lista, tack för dagens skratt ^^ Jag ska inte försöka mig på att göra en likadan.

2007-11-21 @ 21:45:56
URL: http://lykka.blogg.se
Postat av: Miss S

En himla bra lista. Jag gillar den :)

2007-12-26 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0