Tro inte på allt du hör

Hans kompis fick det att låta som en självklarhet att det skulle ha varit jag som bara hade överdrivit. Det skulle aldrig kunna ha varit så att han faktiskt använde den attityden som ett försvar, eftersom han gillade mig så mycket, och jag valde någon annan!?

Jag känner mig jävligt sårad, arg och förödmjukad över att någon man tyckt om och öppnat sig för i sin tur berättat om det inför sina vänner som om det vore en simpel sak. Särskilt när jag vet att han inte tyckte att det var det.

Att kompisen sen är så okänslig som säger det till mig mitt bland människor på en fest gör ju inte saken bättre. Från att jag kände mig härligt delaktig i partystämningen till att känna mig som en blottad jubelidiot som i chocktillstånd bara småler precis som om han hade rätt i det han sa. Att jag bara hade överdrivit allt. Att det aldrig hade varit något seriöst ändå.


Tycker förresten att du är fånig som inte kunde höra av dig.
Jag skrev till dig för att få dig att förstå att du betyder mycket för mig oavsett, och för att du aldrig skulle känna dig dum över mitt val. Att du inte ens hade mage att svara tyder på att du kanske aldrig var värd det. Om du var ute efter att lura mig, så gjorde du det jävligt bra.  




Jessica underbara, tack för ditt stöd,
tur att det finns människor som du i denna värld av idioter

Kommentarer
Postat av: Angelica

När såna här saker händer så märker man verkligen vilka ens riktiga vänner är, och dem ska man hålla hårt i för de är guldvärda. Synd bara att det finns så mycket folk som är så fega och oärliga, men kämpa på!! **Angelica

2007-11-06 @ 11:47:58
URL: http://angelica86nilsson.blogg.se
Postat av: fia

Jag kommer kräva en update i helgen, om vi ses vilket jag hoppas och förutsätter att vi gör!

En sak vet jag utan att ha detaljerna, vissa människor förtjänar inte din kärlek eller omtanke. De förtjänar inte dig över huvud taget.

2007-11-07 @ 03:18:57
URL: http://fiastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0