Så var helgen slut

Underbara bar var definitivt en bar i min smak, om man bortser från värmen. När tillräckligt många glas runt vårat bord hade gått sönder begav jag mig hemåt, det vad dags då. Och till skillnad från några andra mådde jag alldeles utmärkt på lördagen.


Jag har en hemlighet som bara jag och två till känner till. Möjligen tre till, om man räknar med personen det handlar om också. Det är jobbigt att bära på något man inte kan berätta om. Något som är en del av ens eget liv. Det är inget allvarligt sådär, utan något som händer i mitt hjärta och som jag både tycker om och ogillar.


Funderar på om jag ska lägga mig en stund, är väldigt trött efter en hel natts orolig sömn. Men innan det ska jag lista ut vad det är som låter här i vardagsrummet. Låter som en geting på avstånd, men det är inte solklart.


Kommentarer
Postat av: fia

åh så där kan man junte skriva! nu är jag jättenyfiken.

2008-04-29 @ 15:11:32
URL: http://fiastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0