Bandit

Jag känner en oerhör lust att bara träffa lite folk. Hänga lite på söder. 

Vad på Banditkryssning i helgen, hade en hell of a time. 
Tyvärr så hände det något som avbröt två av tjejernas kväll rätt tidigt, men cicci och jag gav inte upp för det. Om jag ska vara ärlig minns jag inte exakt vad vi gjorde hela tiden, men när det inte var några barer öppna längre så anordnade vi en trappfest. I våran hytt kunde vi ju inte vara eftersom den var upptagen av två sovande flickor, men tur var väl det, hade ändå inte fått plats. Vi blev ett bra gäng där i trappan, en salig blandning av människor i alla åldrar. 

Träffade på några goda vänner på båten som jag inte förväntat mig att se, vilket definitivt var trevliga överraskningar. Inte blev vi väckta av någon städare heller, vilket jag trott. Däremot gled en morgonpigg Pauline plus ett oönskat antal killar in i hytten vid lunchdags i ett försök att få oss att vakna och festa på nytt. Första försöket gick inte an, andra gången hon kom in satte åtminstone jag mig upp i sängen och körde igång igen. Och låt mig säga att jag har fått betala för det med den jävligaste baksmällan ever. Var tvungen att gå hem från jobbet igår, måndags. Hem och kräkas var det som gällde, men det var värt det om man tänker tillbaka.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0