Flytt imorn

Sommaren börjar lida mot sitt slut, och mycket har hänt sen sist.
Jag har varit en vecka i Egypten, fantastisk solsemester med god mat och ljusblått vatten fullt av fiskar i alla möjliga färger. Snorklade, köpte fina saker och blev nästan så brun jag hoppats på.

Landetfesten blev äntligen av i lördags, efter tre inställda datum, och jag är mycket nöjd med resultatet. Det enda jag kan beklaga mig över var att några få personer fick förhinder och inte kunde komma, och att festen inte blev lika långvarig som vanligt. Kändes lite extra härligt att få se så många vänner på ett och samma ställe nu iom att jag flyttar till Nyköping, imorgon faktiskt. Har packat hela dagen, och jag tror att jag börjar bli klar.

Har precis haft besök av Max i några timmar. Han flyttar på onsdag till Borås så vi ville hinna ses innan vi sticker åt olika håll. Inte ens när jag vinkade hejdå i dörren förstod jag hur det ligger till. Eller så förtränger man det bara. Under alla de åren vi känt varandra så har vi nog aldrig varit ifrån varandra så mycket som vi kommer vara nu, vilket är en sorglig tanke, men som troligen leder till att vi tar vara på tiden betydligt bättre de få gångerna vi väl kommer att ses, vilket i sig är något gott.

Tvättstugan kallar.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Uppdatera bloggen ordentligt nu när du flyttat iväg så man har lite koll du! Lycka till! Puss

2009-08-17 @ 10:14:11
URL: http://leea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0