Musik & Event

Nu har jag äntligen hittat den rätta utbildningen för mig, som jag kommer söka i maj. Jag hoppas så djävulskt mycket på att jag kommer in och äntligen kan få utlopp för all den energi och viljekraft jag besitter. 

Åt helvete med alla underbetalda rutinjobb och ta ett steg i rätt riktning. Jag erkänner gärna att jag har stora visioner för mig själv, och inte nöjer mig med lite. Tänk att få jobba med något man brinner för, något som stimulerar ens hjärta och får en att utvecklas på nytt gång på gång. 

Jag får gåshud bara av att tänka på det.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas att du kommer in på det du vill :)

2009-03-02 @ 14:15:32
URL: http://carolineredneers.blogg.se/
Postat av: Jossan

Fan vad jag håller tummarna för dig och Tove! :):)

2009-03-04 @ 11:51:23
URL: http://leea.blogg.se/
Postat av: Stefan

Kommer du in så kommer jag också in.. hemma hos dig :D Vore skitkul, för oss båda :D

2009-03-11 @ 12:13:03
Postat av: Sandra

Jaaa! Åh vad kul att du är så motiverad! Jag vill verkligen ha dig i Nyköping i höst! Nu jävlar ska vi se till att du och Tove kommer in!

2009-03-13 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0