Allt är lite huller om buller

För det första, jag är överlycklig över att ha kommit in på skolan! Men, det medför mycket känslor och tankar kring allt möjligt.

Vad gör man när allt känns konstigt och man inte är säker på någonting? Jo, då skickar jag sms som jag sen ångrar att jag skickade. Även om dom inte betydde något särskilt, utan snarare bara innehöll töntiga övertalningsförsök, så borde dom bara inte skickats. Att verka svårflörtat är verkligen inte min grej, vilket är en nackdel i många sammanhang. Tänker jag på någon eller något, så går tiden mer långsamt än någonsin, och jag blir alldeles för otålig för att låta det vänta. Något jag försöker jobba på, utan vidare framgång.

Man hoppas väl att den man hör av sig till har mod nog att säga till om man blir jobbig, det skulle jag i alla fall gjort. Eller kanske inte. Åtminstone hoppas jag att jag skulle det. 



Imorn blire fest. Ska inte dränka mina sorger utan bara koppla bort allt för en stund. Ludda till det lite.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0