Nära till både gråt och skratt

Jag måste stolt få berätta att jag har KOMMIT IN PÅ UTBILDNINGEN!
Dessvärre så gjorde inte min käre vän det, vilket tynger mitt hjärta. Det är helt obegripligt, om sanningen ska fram.

En del av mig jublar givetvis av glädje, en annan del gör bara ont. Jag vet inte hur man hanterar en sånhär situation på bästa sätt, men jag antar att det gäller att vara ödmjuk, stötta varandra och samtidigt våga vara glad för sin egen skull.

Nej, nu måste jag smälta beskedet. 





Ett <3 till Tove, som alltid kämpar tappert, och som kommer komma dit hon vill oavsett. 
Du får tänka på att jag är ett år äldre än dig, din tid är nog mogen nästa år :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0