På torsdagar är det tydligen full rulle i Borås.

Har varit hemma från skolan i två dagar nu, vilket känns både bra och dåligt. Bra för att jag åtminstone tror att jag mår bättre nu när jag fått vila, även om den dumma nedras huvudvärken jag har inte riktigt vill ge med sig. Dåligt för att jag har ångest över allt jag missar. Men har några söta töser som lovat att hjälpa mig att komma ikapp, så det ska nog inte vara några större problem. 

Sen den där sociala biten också. Jag lider av en larvig åkomma där jag inbillar mig att jag glöms bort så fort jag inte är med. Allt flyter på ändå, med eller utan mig. Jag vill vara en viktig del i det jag gör, någon som saknas när man är borta. Jag vill gilla alla och vara omtyckt tillbaka, sån är jag. Ibland blir det givetvis inte så, men det är ändå det jag strävar efter.


På lördag är det inflyttningsfest hos mig och min rumskamrat här i Nyköping, ska bli ruggigt kul. Även om långt ifrån alla jag hade velat ha här faktiskt kommer så är det ändå några som tagit sig i kragen o trillar in. Blir ett härligt gäng av blandade människor i alla åldrar, ser grymt mycket fram emot det.


För övrigt så blev det en långhelg hemma i Stockholm förra veckan. Kul att träffa alla man saknar dagligen. Bodde hos mor och far några nätter också, dom begav sig nämligen till New York. Cecilia och Inmgar fyllde år och det firades med dunder och brak. En kräftskiva hann jag dessutom med, dock blev det inge kräftätande för min del eftersom vi blev så sena. Men mys som fan var det. Snackade massa konstigheter kring matte o sånt jag inte begriper mig på särskilt mycket. Egentligen är jag rätt ointresserad, men i stundens hetta var det det enda jag kunde fokusera på.

Imorn kommer storfrämmande, så nu är det dags att sova. 
Dröm söta drömmar så ses vi på andra sidan. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0