En tjuv jag tycker om

Det var ett tag sen sist och orsaken till det är att jag har varit i behov av att skriva enbart för mig själv.

Melissa Horn ligger mig varmt och hjärtat, men jag tror hon begått ett brott. Jag känner henne inte, har aldrig ens sett henne, men hon har lyckats med något underligt. Hon måste ha krupit in i min hjärna och fått all inspiration därifrån, sen gått hem och tagit fram gitarren och börjat skriva låtar. Låtar som handlar om precis vad jag känner, enda skillnaden är att jag inte kan formulera mig så fantastiskt som hon kan, vilket hon självklart utnyttjar.


"Såna som vi med lyckan mitt i sorgen
Vi ställer frågor och jag är trött på mina svar
Men du finns i mina drömmar när jag sover
Jag vill förändra nån av oss men jag vet inte hur man gör"


Ett litet smakprov. Inte det mest djupa och känsloladdade, men jag behöver vara ifred med mina innersta känslor en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0