Det går åt rätt håll

Hade min månadsuppföljning på Itrim idag, har gått ner ytterligare ett och ett halvt kilo på en vecka, så nu har jag gått ner 7,5 kg totalt, vilket betyder att jag har hälften kvar.

Har haft fullt upp nu i två dagar med Johanna och vårat projektarbete. Imorgon är det dags att besöka Systembolaget och Willys för inköp av otroligt mycket alkohol och lite fika och sånt. Ser fram emot det här sista rycket, för sen på torsdag är det dags. Det blir några tuffa dagar nu framför oss, men sen är det en sommar hemma i Stockholm som väntar, så det är bara att bita ihop!

Förresten, ska jobba på Sweden Rock festivalen nästa vecka och är på jakt efter ett tält för utlåning.. någon?

Innan jag går och lägger mig ska jag kila ner i vardagsrummet och hinna kika lite på Avatar med de andra.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej Sofie! Hur går det med itrim? Går det bra? Jag är nyfiken som tusan på dina resultat å kollar in din blogg ibland för att se om du uppdaterat nåt :) Själv kör jag cambridgekuren just nu - kört ren kur i två veckor nu. Känner mig lite pepp av att andra också kör liknande grejer just nu! Hoppas det går bra iaf och att du mår toppen!

Kram

2010-06-14 @ 12:20:06
URL: http://leea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0