Sommaren i city

Efter en lång dag på jobbet åkte jag hem till Cicci för att umgås och färga hennes hår. Nu, flera timmar senare ligger Cicci sovandes bredvid mig i soffan och Viktor och Mathias spelar TV-spel.

Det är så skönt att vara hemma i Stockholm igen, för hur mycket jag än gillar Nyköping så har jag min familj och mina vänner här hemma.

Allt flyter på bra skulle jag vilja säga. Jag är nu, 5 veckor efter starten på Itrim, hela 10 kilo lättare och känner mig smidigare och piggare än på länge. Halva tiden har gått och jag hoppas verkligen att de sista kilona ska försvinna inom de kommande 5 veckorna. Därefter ska jag sakta men säkert övergå till vanliga mat igen, vilket ska bli en fröjd. Njuta av varenda tugga, det är vad jag ska göra. Sen ska jag dricka lite vin också, det saknar jag.

Jag hoppas sommaren bjuder på mycket festligheter och möjligheter att träffa alla som man saknar hela tiden. Lite av festligheterna kommer jag själv att stå för och anordna, ser särskilt mycket fram emot landetfesten som kommer att äga rum för sjunde året i rad. Jag håller tummarna för bra väder, både för din, min och festens skull.

Nu ska jag nog börja tjata på Viktor så vi kommer hem nångång.

Trevlig helg önskar jag er alla

Kommentarer
Postat av: colouredk

ja, vi är så jävla grymma!!!

2010-06-24 @ 19:42:00
URL: http://colouredk.blogspot.com
Postat av: Stoffe

10 kilo på 5 veckor, inte dåligt det! Hoppas allt är bra!

2010-07-17 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0