Fullt upp

Min nyklippte älskling åkte precis hem till Stockholm. Det är konstigt att tiden går som fortast då man önskar det som minst. Men det är bara 5 dagar kvar tills vi ses igen, och tro mig, tiden kommer rinna iväg den här veckan. 

På Torsdag är det dags för mitt och Johannas skarpa projekt som vi arbetat med i över en månad att äga rum. Projektet är en hejdundrande examensfest för två klasser i skolan, deras anhöriga och lärare. Det mesta är klart, nu är det bara förberedelserna innan och själva genomförandet vi väntar på. Måndag, tisdag och onsdag är fullspäckade med saker som ska göras innan den stora finalen på torsdag. Det ska handlas mängder med alkohol, skrivas gästlistor, handlas dekoration och massvis med fika, hyras släp, hämtas ljud- och DJutrustning, stämma av läget med alla samarbetspartner, hämtas nycklar osv. Men kul är det, som fan!

Sen, på torsdag när allt är klart kommer jag sova godare än på länge hoppas jag, för dagen efter är det nämligen budgetavstämning som gäller, därefter hem fort och packa inför en hel sommar som ska tillbringas hemma i Stockholm.

Det här ska jag göra bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0