Vi lever i vår egen värld

Det var månader sen sist, fy vad dåligt av mig.

MYCKET har givetvis hänt;

Jag har abslutat min praktik på Ladies Night och börjat plugga igen.

Jag har flyttat in i ett kollektiv i en villa i Nyköping.

Viktor har fyllt 22 år.

Jag har varit på påskmiddag.

Jag har fått jobb på Sweden Rockfestivalen i sommar.

Två vänner till mig har blivit föräldrar till Bob som äntligen kommit till världen.

Jag och min käre klasskompis Johanna har tagit på oss ansvaret att vara projektledare för examensfesten i år.

Jag har tagit tag i min hälsa på allvar och börjat på viktminskningsprogrammet hos Itrim, och har gått ner 3 kg på en vecka hittills.



Det känns verkligen fantastiskt att veta att jag har olika saker att se fram emot i hela 8 månader framöver.
I sommar är det sommar, vilket är underbart i sig. Då ska jag jobba på Sweden Rock, på Globen och på fritids. Jag har dessutom ledigt 3 veckor då jag och Viktor sticker iväg utomlands, för första gången bara vi två. Öland ska dessutom besökas en vecka.  

I höst sticker jag iväg på turné runtom i landet med Ladies Night.

På julafton bär det av till Thailand med min och Viktors familj eftersom min käre bror och hans Lisa ska gifta sig där. 




Just nu är jag bara väldigt glad. 

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ååh allting låter ju toppen, Sofie!!!

Bara musiken som saknas nu då ;)

<3

2010-05-18 @ 13:41:05
URL: http://leea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0