Inte samma som förrut

Mitt liv har tagit stora vändningar under de senaste månaderna och det känns bra att röra sig framåt. 
Oavsett hur mycket det än är som är kaotiskt och jobbigt i dagsläget med både det ena och det andra så är jag lycklig. Något inom mig har väckts till liv och nya delar av mig har skapats. Pusselbitarna böjar falla på plats och jag känner mig mer som jag är någonsin tidigare.

Det blir ofta vad man gör det till, och jag tänker göra det här till det bästa någonsin. 



För övrigt så tänker jag definitivt börja sjunga mer, igen. 
Jag vägrar bli gammal och tänka tillbaka på den tiden då jag var för feg och dum för att ägna tid åt min stora passion och det jag fullkomligt älskar att göra. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0