Take me through November

Fantastisk låt. Den otroligt vackra och sexiga stämman gör mig nästan lika knäsvag som när dennes ägare tittar mig i ögonen. Det är helt makalöst. 

Ligger nyvaken i min säng i Nyköping efter en lång efter-skolan-vila. Känner mig febrig och hängig och den enda jag vill är att det ska gå över tills på torsdag då vi sticker iväg till Örebro med turnégänget. Det är bara två helger kvar nu, vilket inte känns bra alls. Även om det ska bli skönt att få ledigt på helgerna framöver så kommer saknaden att väga så mycket tyngre.

Innan turnén talades det om att man blir som en familj. Jag kan inte annat än att instämma. Jag har lärt känna så mycket fantastiska människor på sistone och jag är rädd att alla bara kommer att försvinna ut ur mitt liv lika fort som dom kom in. Alla kommer inte att försvinna, för ibland när det klickar så klickar det faktiskt på riktigt. Då släpper man inte taget hur som helst.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0