Allt gör ont

Försöker ha något att göra hela tiden för att inte stanna upp och inse hur jobbigt allting är och kollapsa.

Idag vittnade mina ögon om hur eländigt allt känns, och jag är riktigt rädd att jag tar fel beslut just nu. Jag är fullt medveten om att livet inte går under hur det än slutar, men när man själv är mitt uppe i det känns det som världens jävla mittpunkt. Magkänslan säger en sak, hjärtat en annan och hjärnan en tredje. Skulle vilja kunna klona mig själv och få leva flera olika liv så man inte går miste om något, men hur skulle man kunna leva fullt ut om hela ens befintlighet är ett utspritt pussel.

Det är jobbigt just nu, riktigt förjävligt. Efter att ha levt ganska blint i flera år tillsammans med världens vackraste människa så är det kanske dags att tända lampan och inse hur det faktiskt ligger till. Gå sin egen död till mötes och förhoppningsvis hitta något ljusare på andra sidan. Eller inse att man är oskiljaktiga och hitta tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0