Välkommen april

Snart är det dags att ta examen och på riktigt kasta sig ut i världen på jakt efter ett arbete man trivs med. Det är frustrerande att inte veta vart man vill, även om alternativen har blivit färre längs utbildningens gång.
En av de allra bästa saker som kunde inträffa har faktiskt inträffat. Jag har fått jobb som wardrobeansvarig på Ladies Nights turné i höst, vilket kommer att bli fantastiskt roligt. Nu gäller det bara att lappa ihop sommaren och höstens restrerande dagar och få allt att gå ihop rent ekonomiskt.

Det kommer att bli bra. Hur mycket jag än tvekar emellanåt så vet jag någonstans djupt inom mig att jag är på väg i rätt riktning och kommer att hitta min plats i sinom tid.

Även om vissa dagar är tuffare än andra så känner jag lycka dagligen.
Jag har hittat något som jag inte är redo att beskriva med ord ännu, något som alla letar efter och drömmer om.
Något som kan vara livet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0